Culmea amabilității

Daca v-ați întrebat vreodată unde se află culmea amabilității pe Pământ, vă invit la bancă, acolo e!
M-am dus azi la Banca Comercială Română (BCR) ca să-mi ridic banii de pe cont și să închid contul căci nu am nevoie de serviciile lor și nici plăcerea să discut cu acele minunății de femei care lucrează acolo, de o amabilitate rar întâlnită, ca în oricare alt loc public din Moldova, de altfel: bănci, poștă, marketuri, piață etc.
M-am salutat și i-am zis uneia dintre ele că vreau să-mi închid contul și să-mi iau banii de pe cont. Îmi cere buletinul de identitate, i-l dau și-mi zice: ”completați cererea”, după care ”s-a făcut”. Și-apoi se trezește și-mi zice: ”aa da tu ai bani pe cont??” Și se răstește la mine că de ce nu i-am spus?? Eu – perplexă: cum adică      n-am  spus? Și încă și vorbește grosolan!! M-a enervat la culme când îmi zice: ”și eu acuma ce să fac? Banii ai să ți-i iai peste o lună!” Cum o lună?? Eu am nevoie de ei acum, de asta am și venit! ”Și ce să fac, a trebuit să spui!” Zice ”hai, gata, închidem tema!”… Am crezut că o iau de gât dacă nu eram în loc public… În primul rând eu sunt clientul… ea pare-se a uitat… Eu sunt ”vinovată” ca ea e oarbă și nu se uită în calculator normal, ăsta-i adevărul!”
Ce să zic… cred că dacă aș fi întrebat-o și ar fi acceptat să răspundă unde a învățat de-i ”AS” în finanțe și bănci, cred că ar fi spus mândră : ”la ASEM”…
BCR-ul a greșit lucrătorii…

Leave a Reply

