Gânduri…

Se întâmplă în viață că întâlnim unele persoane care ne rămân în memorie cu ceva… Așa e și la mine… Am avut ocazia de mai multe ori să întâlnesc oameni, cu care niciodată nu m-aș fi gândit că mă voi împrieteni, o prietenie care apare din senin, ca furtuna după cerul însorit; sunt oameni de care mă atașez, pe care îi admir sau pe care pur și simplu îmi face mare plăcere să-i cunosc… Dar mă despart de acești oameni, poate că n-am să-i mai văd niciodată și le mai văd doar pozele pe Facebook. Ne despart timpurile, depărtarea, dar rămâne amintirea că am vorbit cândva despre ceva interesant și am râs cu gust, că mi-a dat un sfat prietensc sau că a fost mult mai receptiv la apelul meu decât un prieten din copilărie. Poate că și amintirile se șterg, dacă trece prea mult timp, poate peste două vieți, dar poate că se păstrează în memorie o veșnicie, nu știu, voi vedea… Cert e că îi cunosc și cine știe dacă am să-i mai văd?…asta mă întristează. Mă întristează despărțirea, e cel mai trist lucru… Avem noroc de internet, cel care ne mai unește, deși uneori nu ajută la nimic. Rămâne să le urez, celora pe care nu-i mai văd, sănătate și numai bine…
Drum bun, Josh…

Leave a Reply

