Un zâmbet din adâncuri

Un zâmbet din adâncuri   Şi ce dacă mi-i trist. Dacă sunt la practică, la Moldova 1 şi sunt într-o criză de idei, şi lipsă de evenimente interesante pe care le-aş mediatiaza sau, chiar dacă sunt, au fost deja preluate de reporteri… Şi ce dacă afară încă e frig şi ninge, iar eu aşteptam primăvara ca nu ştiu ce scăpare; şi azi e deja 28 martie şi încă e zăpadă… Şi ce dacă nu prea am cu cine schimba o vorbă… Zâmbesc…anume pentru că e 28 martie, pentru că un zâmbet îmi vine din adâncuri, pe care nu-l pot explica, adică pot, da nu vreau :). Pentru că este cineva care mă face să zâmbesc deja de 3 luni şi nu pur şi simplu, ci pentru că mă simt bine în interiorul meu; pentru că nu lupt cu mine însumi decât atunci când creerul meu spune că trebuie să mă duc la culcare că-i târziu, iar inima mea zice să mai stăm, căci mai avem timp… Zâmbesc, pentru că am de ce mă bucura, pentru că m-am vindecat de boala tristeţii cronice de care sufeream înainte, pentru că am învățat din nou să visez, pentru că ochii nu-mi mai sunt triști, pentru că am pentru cine scrie acest articol. Zâmbesc… 🙂

Leave a Reply

