Scrisorile pe care le recitești mereu

    Nu știu dacă mai scrie cineva scrisori in ziua de azi, cu toate tehnologiile de care dispunem. Eu, ceva ani în urmă, am scris scrisori, de dragoste, și am primit una foarte emoționantă de la soțul meu, care pe atunci îmi era iubit.IMG_5260

Eu eram in SUA, el de partea astlaltă a oceanului. Eu îi mai trimisesem scrisori, știam că le va păstra și conținutul lor va rămâne mereu undeva printre lucrurile lui. Așa îmi venea mai ușor să exprim tot ce simțeam (povestea noastră e foarte interesantă, dar nu o voi relata aici, e plină de trăiri și de asta aveam ce să scriu în scrisorile mele către el). Și mi-a scris deci și el una. A fost o surpriză enormă pentru mine, care m-a făcut să-mi licărească ochii de emoție, exact așa cum mi-a scris în acele rânduri: știa că așa va fi; o scrisoare care mi-a dat putere să rezist acolo, departe de el.

E minunat când uneori dai de aceste scrisori, uitate undeva într-un sertar, și găsești timp să le citești și să le recitești ori de câte ori vrei să-ți amintești de acea perioadă frumoasă și plină de emoție de la început.

E minunat că citesc zâmbind și retrăiesc din nou aceleași emoții, când descopăr că toate s-au aranjat exact așa cum ne scriam unul altuia atunci; că și acum îmi licăresc ochii când citesc acele rânduri emoționante și pline de speranță – că voi reveni și voi fi cu el pentru totdeauna, că mă va aștepta să-i fiu din nou alături; sau acele rânduri pline de incertitudine – oare ce va fi în viitor, oare suntem creați unul pentru altul ?

Și acum…acum suntem soț și soție, păstrăm aceste scrisori care, știu bine, vor deveni dovada tinereții noastre cu timpul, pe care le vom reciti zeci și zeci de ori de-a lungul vieții; acum suntem mereu alături și știm că suntem unul pentru altul. Iar celor care citesc aceste rânduri le sugerez să scrie câte o scrisorică celor dragi: oricâte tehnologii am avea, nimic nu va transmite și nu va păstra mai multe amintiri și sentimente, decât un colț de hârtie, scris de mâna unei ființe dragi…

Leave a Reply

