Pentru inspirație…

cropped-51.jpgÎntr-o zi ploioasă ca aceasta mi-am zis că mai ales noi, femeile, avem nevoie de ceva inspirație. Și îndată am dat peste acest video care m-a surprins plăcut, așa încât imi vine chiar acum să mă apuc și eu de ceva frumos și cu bun gust. Și-n plus dacă de multe ori ajungem în situația în care ne grăbim la serviciu, sau la o întâlnire cu prietenii, cu un iubit, sau mergem la o sărbătoare, la o ceremonie etc. și nu ne vine nimic în minte ce putem face cu frumoasele noastre plete, de ce să nu avem o sursă de inspirație și să nu creăm noi singure ceva frumos din părul nostru?!

Și multe alte idei, dacă veți căuta hair tutorial pe youtube!

Leave a Reply

